Zakup biletu w biletomacie stacjonarnym

Instrukcja zakupu e-biletu w biletomacie stacjonarnym

Aby kupić e-bilet (bilet elektroniczny) w biletomacie stacjonarnym, dostępnym na węzłach przesiadkowych, możesz skorzystać z jednej z opcji:
  • zapłacić kartą płatniczą za pomocą płatności zbliżeniowej lub potwierdzając transakcję kodem PIN
  • zapłacić telefonem z przypisaną do niego kartą płatniczą

Jak kupić e-bilet?

  • Na ekranie dotykowym wybierz interesujący Cię rodzaj biletu Na ekranie wyświetlają się podstawowe rodzaje biletów. Jeśli na liście nie ma interesującego Cię biletu, wybierz jeden z przycisków: BILETY CZASOWE I KRÓTKOOKRESOWE lub BILETY OKRESOWE PRZYPISANE DO KARTY PŁATNICZEJ
  • Po dokonaniu wyboru, sprawdź poprawność liczby biletów i kwoty do zapłaty;
  • Wybierz przycisk KUPUJĘ
  • Wybierz sposób płatności KARTA PŁATNICZA
  • Wybierz przycisk BILET ELEKTRONICZNY PRZYPISANY DO KARTY PŁATNICZEJ
  • Zbliż (lub włóż do czytnika) kartę lub telefon z przypisaną do niego kartą i zapłać za transakcję
  • Po dokonaniu transakcji na ekranie wyświetli się potwierdzenie

Sprawdzanie e-biletów przypisanych do karty płatniczej

  • Po wyborze przycisku „SPRAWDŹ BILETY PRZYPISANE DO KARTY PŁATNICZEJ”, zbliż kartę do terminala płatniczego
  • Na ekranie wyświetli się informacja nt. ważnego biletu zawierająca:
  • rodzaj biletu,
  • nr biletu,
  • okres ważności,
  • strefę

WAŻNE!

  • W biletomacie NIE KUPISZ e-biletów jednoprzejazdowych, gdyż nie ma możliwości wprowadzenia numeru pojazdu
  • Bilet jest ważny od momentu jego zakupu. Nie musisz go kasować.
  • Jeśli kupujesz więcej biletów, wszystkie one będą ważne od momentu dokonania płatności.